STANDARD F200

Reklamační řád

Vážení zákazníci, mějte prosím na paměti, že přístroje které nám do servisu zasíláte, jsou zdravotnické prostředky, určené pro diagnostiku nemocí nejenom z krve. Proto prosíme přístroj odesílejte vždy čistý a vydezinfikovaný. V opačném případě může servis odmítnout provést diagnostiku přístroje a následnou opravu.

Při dezinfekci se vyvarujte použití lihových prostředků na display přístroje. Může dojít k nenávratnému poškození.

Instrukce pro výměnný balík DPD

Pro účely výměnného balíku máme připravené speciální krabice. Přístroj tak nemusíte mít připravený zabalený. 

Při příjezdu kurýra stačí nahradit náhradní přístroj v krabici za Váš – reklamovaný. 

Pro účely servisu (pokud není dohodnuto jinak) zasílejte přístroj bez veškerého příslušenství. Jmenovitě: napájecí kabel se zdrojem, kalibrační sada, návody. Do krabice kurýrovi vložte pouze samotný přístroj. 

V případě, že je pro účely reklamace požadováno zaslání testovacích souprav, vložte je prosím k přístroji v uzavřeném zalepeném sáčku. 

Kde najít sériové číslo / šarži

Sériové číslo přístroje naleznete na štítku na spodní straně přístroje.
Očekávaný formát sériového čísla je: FA20XXXXX0000 (například FA20DBITG1425)

Šarži testovací soupravy naleznete na boční straně krabičky na bílém štítku. Šarže je označena jako LOT a běžně má formát: 0000XX0AC (například: 6094BE6AC)

Časté problémy

E13 – Nepodporovaná kazetka – v naprosté většině případů k této chybě dojde, pokud se pokoušíte změřit test v režimu rychlý test u parametrů, které nejsou s tímto režimem kompatibilní (lze použít pouze pro STREP A a COVID), nebo pokud se pokoušíte použít testovací kazetku v režimu kalibrace. 

E05 – Chyba čárového kódu – při tomto problému se jedná často o výrobní chybu kazetky. Pokud měříte více parametrů a tato chyba nastává pouze u jednoho z nich, velmi pravděpodobně se nejedná o chybu přístroje. Zkuste prosím nejprve kazetku použít znovu. Pokud problém přetrvává, reklamujte jako testovací soupravu.

Nedostatek vzorku – tento typ problému prosím reklamujte jako chybu testovací soupravy. Při použití testu dbejte na správný postup a použití správného množství vzorku.